KĀPĒC MĒS REKOMENDĒJAM CITU (bet ne to, ko rekomendē autodīleris) ?
Nav noslēpums, ka automobīļu bizness attīstās un gūst ienākumus lielā mērā pateicoties nevis jauno automobiļu pārdošanai, bet pateicoties rezerves daļu pārdošanai un servisa (remonta) pakalpojumiem. Tādēļ ražotājam ir izdevīgi, lai klients netraucētu to garantijas perioda laikā, bet grieztos pēc rezerves daļām jau pēc garantijas perioda beigām. Un lai šai vēršanās pēc rezerves daļām būtu PROGNOZĒJAMS raksturs.
Lai šī stratēģija darbotos, detaļām nepieciešams nolietoties, bet agregātiem – jālūst. Ražotājs noteikti zina orientējošus detaļu kalpošanas laikus, “detaļu un agregātu izturības pārbaudes” departamenti ir praktiski visiem autoražotājiem.
BARDAHL zina kā ievērojami (bieži vien vairākkārt) palielināt dzinēja un to mezglu resursu. Tas ir svarīgs punkts, kas izdala visus auto īpašniekus divās nometnēs:
Kurā pusē nostāsieties Jūs – lemsiet tikai Jūs paši. Jautājums drīzāk par to, uz kādu auto ekspluatācijas laiku Jūs esat tendēti un vai meklējiet veidus kā samazināt izmaksas uz auto remontiem. Jauns automobilis uz 3 gadiem – var nesarežģīt sev dzīvi, vienkārši uzticieties auto dīleriem un prognozējami aiznesiet tiem naudu.
Ja automobīlim pēc ekspluatācijas rakstura ir liels nobraukums, Jūs neesat pārliecināti par eļļošanas meteriālu un degvielas kvalitāti, Jūs neesat auto pirmais īpašnieks un ekspluatācijas vēsture nav zināma, vai vienkārši auto ir iegādāts ilglaicīgai lietošanai, tad ir vērts aizdomāties par tā mūža paildzināšanu un remontu izmaksu samazināšanu. Tad, visticamāk, Jūs esat starp tiem, kas “pieder” pie otras nometnes autoīpašniekiem un mēs būsim priecīgi palīdzēt izvēlēties Jums piemērotu eļļu un piedevas.